سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
از غفلت بپرهیزید که از تباهی حسّ است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 21

در کتب و آثار بابیه و بهائیه مدارکی دال بر ادعای الوهیت و خدائی توسط این مدعیان دین جدید مشاهده می شود . این ادعاها به حدی صریح و روشن است که جای هیچگونه تفسیر و تاویلی باقی نمی گذارد .

   به منظور بررسی ادعاهای فوق با نگاه به برخی از مدارک بهائیت مطالب جدیدی در اختیار خوانندگان محترم گذارده می شود :


1-   میرزا علی محمد در صفحه 5 لوح هیکل الدین که ضمیمه ی کتاب بیان عربی است خود را ذات خدا و هستی او معرفی می نماید : « ان علیا قبل نبیل ذات الله و کینونیته » ترجمه : « به درستی که علی قبل از نبیل (علی محمد ) ذات و هستی خداست . »


2-   میرزا حسین علی در صفحه 229 کتاب مبین اظهار می دارد : «لا اله الا انا المسجون الفرید» یعنی نیست خدایی غیر از من زندانی تنها!


    بنابراین یک نفر بهائی با توجه به اینکه تأویل و تفسیر در بهائیت حرام است و باید ظاهر عبارات مکتوب رهبران بهائی را  بپذیرد، باید معتقد باشد که میرزا علی محمد شیرازی و میرزا حسین علی هر دو خدا هستند؛ و اگر چنین اعتقادی را نداشته باشد بهائی نیست ولی کفر بودن این ادعاها بر هر فردی آشکار و هویدا است به ویژه آنکه قبله بهائیان نیز قبر میرزا حسینعلی می باشد!!!!

منبع :  http://www.bahaishenasy.blogfa.com


 نوشته شده توسط قیاس در چهارشنبه 86/12/15 و ساعت 4:47 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم

مرکز بهائیت شناسی در وب
قیاس
با سلام ........... این وبلاگ به منظور آشنایی شما عزیزان با بهائیت ایجاد شده است. امید است با مطالعه مطالب ، به حقیقت وجودی بهائیت پی ببرید . انتقادها و پیشنهادهای سازنده ی شما را با گوش جان می شنویم .

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 2
مجموع بازدیدها: 79088
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه