سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هر کس جویای حکمت است، باید خاندان مرا دوست بدارد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 21

اعتراف میرزا علی محمد باب راجع به امام زمان (عج):


1-   در صفحه 27 کتاب صحیفه عدلیه که از آثار خود میرزا علی محمد شیرازی است صریحاً اعلام داشته که حضرت امام حسن عسکری(ع) دارای فرزندی به نام محمد بوده که قائم اسلام و صاحب الزمان و امام دوازدهم است.


2-   در صفحه (5) توضیح لغات و اصطلاحات کتاب بیان فارسی (از علی محمد شیرازی) در تفسیر حرف میم که در صفحه 58 همان کتاب آمده می گوید «امام دوازدهم محمدبن الحسن العسکری» است.


3-   آقای اشراق خاوری (از مبلغان مشهور بهائی)در صفحه 22 کتاب رحیق مختوم جلد1 از قول میرزا علی محمد نقل می کند که خود او گفته من بنده ی امام دوازدهم محمدبن الحسن العسکری (ع) هستم. (ترجمه)


4-   مهمتر اینکه میرزا علی محمد در "لوح الف" در کتاب اسرار الآثار جلد 1 صفحه 180 به بعد مطالبی می گوید که خلاصه و ترجمه ی چند فراز آن این است: (بعضی نسبت داده اند که من ادعای امامت و یا رسالت کرده ام خدا ایشان را به سبب این تهمت بکشد . . . عده ای دیگر نسبت بابیت به من داده اند خدا ایشان را لعنت کند. از برای حضرت بقیه الله بعد از نواب اربعه دیگر نایبی وجود ندارد و هر کس چنین ادعایی کند بر همه واجب است که او را بکشند. سپس اعلام می کند که امروز امام زمان (عج) محمدبن الحسن العسکری(ع) امام بر حق و حجت خدا می باشد.)


    پس با توجه به اظهارات فوق? کسانی که میرزا علی محمد شیرازی پسر میرزا رضای بزاز را قائم اسلام و امام دوازدهم می دانند، چه دلیلی در دست دارند؟ و چگونه با این همه تناقض گویی، این ادعا را از او پذیرفته اند؟ و آیا در پیشگاه پروردگار بزرگ و خداوند متعال چه پاسخ خواهند گفت؟

منبع : http://www.bahaishenasy.blogfa.com


 نوشته شده توسط قیاس در چهارشنبه 86/12/15 و ساعت 4:55 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم

مرکز بهائیت شناسی در وب
قیاس
با سلام ........... این وبلاگ به منظور آشنایی شما عزیزان با بهائیت ایجاد شده است. امید است با مطالعه مطالب ، به حقیقت وجودی بهائیت پی ببرید . انتقادها و پیشنهادهای سازنده ی شما را با گوش جان می شنویم .

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 2
مجموع بازدیدها: 79082
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه